
Pal≈
velut
Hyvä markkinointi herättää tunteita, energisoi, antaa siivet. Käytä sitä kaikkialla missä kohtaat kohderyhmääsi ja aina, kun haluat erottautua kilpailijoista. Käytä sen suunnitteluun kokenutta ammattilaista. Anna minun auttaa.
Markkinointiviestinnän konsepti
Onnistunut ja tuloksellinen markkinointiviestintä tarvitsee taakseen markkinointiviestinnän linjan eli konseptin. Ennen kuin varsinaisia viestinnällisiä toimenpiteitä kannattaa aloittaa, täytyy ensiksi löytää ja luoda brändin/tuotteen/palvelun sielu ja ydin, mihin kaikki viestinnälliset toimenpiteet nojautuvat. Markkinointiviestinnän konseptissa luodaan viestinnän punainen lanka, jonka pohjalta on jatkossa helppo luoda ja kohdentaa markkinointia, niin että se puhuu samaa kieltä ja on aina tunnistettavissa ko. brändin viestinnäksi. Prosessiin kuuluu esimerkit ja ohjeistus konseptin mukaisista jalkautuksista valittuihin kanaviin. Tavoitteena kestävä markkinoinnin perusta, jotta viestintä on suunnitelmallista ja tuloksellisesti vielä vuosienkin päästä.
Kampanjasuunnittelu kaikkiin kanaviin 360°
Mainonta elää idean ja kanavan ehdoilla, ei kopioimalla samaa sisältöä eri kanaviin. Komea kampanjakokonaisuus kolauttaa kilisevää kassaan, lyö kilpailijat laudalta ja herättää huomion.
Ideaa ideaan
Puuttuuko sinulta idea syyssesonkiin, jouhevaan joulukampanjaan, mehukkaaseen myyntipresentaatioon, laadukkaaseen lehti-ilmoitukseen, toimivaan tuotteistukseen, nerokkaaseen nimeen, nettisivujen sisältöön tai vaikka repäisevään rekrykampanjaan?
Loistava lanseerauskampanja
Ensimmäisen lanseerauksen voi tehdä voi kerran. Siksi sen on oltava niin loistava, että säteet kantautuvat vuosienkin päähän.
Somekonsepti, -suunnitelma ja sisällöntuotanto
Sisältö on kuningas, myös sosiaalisessa mediassa. Saako olla osaavasti osallistava, aidosti aktivoiva, ihanasti ilahduttava vai tuloksellisesti toimiva somekonsepti?
Kotisivut kuntoon
Jätä nettitekstien suunnittelu ammattilaiselle. Ammattitaidolla kirjoitettu teksti lisää löydettävyyttä, myyntiä ja brändisi arvoa.
Erilaistava tuotelupaus/slogan
Erottaudu, jää mieleen, pysäytä.
Oivaltava vastuullisuusmarkkinointi
Kun vastuullisuus ei ole päälle liimattua vaan sisäänrakennettua saan siitä suunniteltua vaikuttavaa markkinointia yrityksille, julkiselle sektorille ja järjestöille.
Blogitekstit asiantuntijoiltasi ammattilaiselle
Haastattelen asiantuntijoitasi, löydän uusia näkökulmia. Sinä saat blogitekstin, jota ei ole pakolla tehty, mutta on pakko lukea.
Co-creation workshop
Joskus suunnittelu ja ideointi onnistuu parhaiten yhdessä asiakkaan kanssa. Valmistelen, sparraan ja vedän workshoppeja mm. näistä aiheista: verkkopalvelu/-sivusto, somekonsepti, markkinoinninkonsepti, erilaistava tekijä ja asiakkaan palvelupolku.
Kiteyttävä hissipuhe
Mistä yrityksessä / tuotteessa / palvelussa on kyse?
Vaikuttava tarina tuotteelle/yritykselle
Tarinallisuus on taikaa, joka pitää otteessaan.
Riemastuttava radiomainos
Koko kansan korvamatoja, jymäyttäviä jinglejä, visuaalisia äänitarinoita ja audion aatelia.
Taktiset myyntitekstit
Tee tulosta teksteillä, pistä kassakone kilisemään.
Klikkejä uutiskirjetekstillä
Muutan kuraspämmin uutiskirjeeksi, jota ei voi olla klikkaamatta. suunnittelen sähköpostikonseptin, jonka avulla voit itse tehdä sisältöjä.
Mainio mainosfilmikäsikirjoitus
Käytän kalliit sekunnit luovasti, erottuvasti, pysäyttävästi, sparraan kässäriä tuotantoyhtiön kanssa täydelliseen lopputulokseen.
Juttua lehteen
Teen tikusta asiaa oli kyseessä sitouttava asiakaslehti, kaupallinen advertoriaali tai digitaaliset julkaisut.
Kertaostosta lojaalisuuteen
Kanta-asiakaskonseptit, asiakasviestintä, sitouttavat tekstit, suoramarkkinoinnin lainalaisuudet printissä ja verkossa.
Videokäsikirjoitukseen wau-elementtiä
Videosisältöjä kotisivujen komistukseksi, somemainonnan sisäänheittäjiksi, seminaarien muistijäljeksi, markkinoinnin motivaattoriksi, tapahtumien tähdeksi, rekrytoinnin vauhdittajaksi.
Puhalla tuotteisiisi eloa toimivilla tuoteteksteillä
Saat tuotteesi parhaat puolet esiin verkkokaupassa, esitteessä tai vaikka myyntipalaverissa.
Vuokracopy lainaksi
Pikavippejä ja pidempiä suhteita. Ota lainaa hetkeksi, päiväksi, viikoksi tai kuukaudeksi.
Merkitys markkinointiin
Yrityksen merkityksen pitää vastata kysymykseen miksi. Miksi brändi on olemassa, mikä on sen purpose? Mihin se uskoo, mikä on sen aate? Ja pitäisikö se näkyä avoimesti myös markkinointiviestinnässä, aina brändilupauksesta alkaen? Kyllä pitäisi!