Edita Prima suoramarkkinointi
Edita Prima

Uusasiakashankinta-konsepti

Asiakkaan haasteena oli tavoittaa pk-seudun suurimpien autoliikkeiden markkinoinnista päättävät johtajat. He eivät vastaa myyntipuheluihin ja suorapostit päätyvät sihteerin avaamina paperinkeräykseen. Kampanjan ideana oli tuoda esille Edita Priman osaamista erityisesti kohderyhmien määrittämisessä Trafin tietokannan pohjalta. Personoitu ja epäilyttävä kiristyskirje, johti personoidulle kampanjasivustolle, missä automerkin edustaja näki omien potentiaalisten asiakkaiden suuren lukumäärän. Tämä kampanjakokonaisuus todella tepsi kohderyhmään: joka kolmas vastaanottaja buukkasi myyntikäynnin, pull-luku nousi 36,8 % suuruiseksi.

Markkinointiviestinnän konsepti
Suoramarkkinointi
Kampanjasivusto