Palvelut

Byadmin

Palvelut

Hyvä markkinointiteksti herättää tunteita, energisoi, antaa siivet. Käytä sitä kaikkialla missä kohtaat kohderyhmääsi: esitteissä, radiossa, netissä, lehdissä, televisiossa, somessa, myymälässä, kadulla, messuilla, tapahtumissa, myyntitilanteissa, tiedotteissa, kulkuneuvoissa, pakkauksissa, tuotteen nimessä, sähköpostissa, videoissa, presentaatioissa ja aina, kun haluat erottautua kilpailijasta.

Anna minun auttaa, tämän minä osaan:

Erilaistava tuotelupaus/slogan
Erottaudu, jää mieleen, pysäytä.

Kiteyttävä hissipuhe
Mistä yrityksessä/tuotteessa/palvelussa on kyse?

Markkinointiviestinnän konsepti
Perusajatus- ja –idea, joka toimii sateenvarjona kaikelle markkinointiviestinnällänne. Se kuuluisa punainen lanka.

Vaikuttava tarina tuotteelle/yritykselle
Tarinallisuus on taikaa, joka pitää otteessaan.

Taktiset myyntitekstit
Tee tulosta teksteillä, pistä kassakone kilisemään.

Kampanjasuunnittelu kaikkiin kanaviin 360°
Mainonta elää idean ja kanavan ehdoilla, ei kopioimalla samaa sisältöä eri kanaviin.

Sisällöntuotanto
Sisältö on kuningas, myös sosiaalisessa mediassa.

Kotisivut kuntoon
Jätä nettitekstien suunnittelu ammattilaiselle.

Juttua lehteen
Teen tikusta asiaa oli kyseessä sitouttava asiakaslehti, kaupallinen advertoriaali, tai digitaaliset julkaisut.

Kertaostosta lojaalisuuteen
Kanta-asiakaskonseptit, sitouttavat tekstit, suoramarkkinoinnin lainalaisuudet printissä ja verkossa.

Tässä muutama työnäytteeni